אין זה סוד שהמשק הישראלי נמצא במצב של אי ודאות. אינפלציה, ריבית עולה, גל התייקרויות, רפורמה משפטית ושלל אתגרים נוספים שמעמידים אותנו, בעלי העסקים, מול חוסר ביטחון לגביי העתיד. רוצים לדעת איך תוכלו לשמור על העסק שלכם ולחזק את המותג, על אף כל אלה?
הנה 4 סיבות לעיצוב המשרד שלכם דווקא בתקופת משבר:
בוא נחזור רגע למשבר הקורונה שפקד אותנו לפני שלוש שנים…
באותה העת, עסקים שידעו לזהות את ההזדמנות בתוך המשבר, לבצע את השינויים וההתאמות הנדרשות, הצליחו לבלוט מעל כולם ולשגשג.
איך מעצבים ונשארים בחיים? ולמה דווקא עכשיו זה הזמן לעצב את המשרד? (אזהרה! לא לבעלי לב חלש)
שדרו חוסן ויציבות
בשנים האחרונות, עלתה המודעות בקרב בעלי עסקים כי עיצוב המשרד מוביל להצלחת העסק. בתקופה כמו זו, חשוב לשדר עסקים כרגיל. דווקא עכשיו, זה הזמן להיות הגירסא הטובה ביותר של עצמכם. נסו לראות במשבר הזדמנות למצב ולמתג את העסק במקום חדש וגבוה. בדרך זו, תבדלו את עצמכם מהמתחרים, תגדילו את פוטנציאל הלקוחות החדשים ותעמיקו את הקשר והאמון עם הלקוחות הקיימים.
חזקו את הקשר עם העובדים
חיזוק תחושת הביטחון והעמקת הקשר עם העובדים שלכם, הוא בעל חשיבות גבוהה, בעיקר בתקופות כמו אלה. גם כדי לשמור על המוטיבציה והתפוקה וגם בכדי למנוע עזיבת עובדים. זה הזמן לחבר אותם לערכי המותג, להיות קשובים לצרכים שלהם ולתכנן עבורם סביבת עבודה שנעים לעבוד בה. עובד שטוב לו ושמאמין במקום העבודה שלו, יעבוד וימכור יותר טוב.
נצלו כל מ"ר ומקסמו את החלל
זמנים כמו אלה הם הזדמנות נהדרת לשיפור והתייעלות. שאלו את עצמכם האם חלוקת חלל העבודה שלכם מממשת את מלוא הפוטנציאל? האם המשרד שלכם ממקסם כל מ"ר? תכנון חכם ויעיל המותאם לצרכים ולערכי המותג, השואף למקסם את החלל, יוביל לשינוי משמעותי ומיידי!
שימרו על גמישות מחשבתית
זכרו כי כל תוכנית היא בסיס לשינויים. אל תמהרו לקבל החלטות. נסו לקחת צעד אחורה ולבחון את הדברים ממקום רציונאלי. בתקופות של אי וודאות, נדרשת היכולת לקרוא את המפה, להישאר שקולים, להקשיב לחוקי המשחק המשתנים, לחשוב מחוץ לקופסא ולהגיב מהר ובהתאם.