המשרד שלך, ההצלחה שלך
ברוכים הבאים לעולם המופלא של עיצוב המשרדים! למה אני קוראות לו מופלא, אתם שואלים? כי אני מאמינה שעיצוב המשרד עושה נפלאות. בין אם זה עבור המותג, האנשים העובדים בו, ובסופו של דבר גם על ביצועי החברה.
מסכימים איתי שהמשרד שלכם הוא הרבה יותר ממקום עבודה? המשרד הוא המרחב בו נולדים רעיונות גדולים, בו מתעוררות ההשראה והיצירתיות, ומתבססת ההצלחה העסקית שלכם.
אני מאמינה שתכנון ועיצוב משרדים באופן מקצועי ומדויק, הם המפתח ליצירת סביבת עבודה שמלבד הנראות האסתטית המשובחת שלה, גם תעורר השראה, תגביר מוטיבציה ופרודוקטיביות בקרב העובדים ותשדרג את התדמית העסקית שלכם.
נעים להכיר, אני יעל ברזילי, הסטודיו מתמחה בעיצוב משרדים וחללי עבודה. אני מביאה איתי ניסיון של שנים, מקצועיות וחדשנות לכל פרויקט. בעין בוחנת, תכנון קפדני ותשוקה גדולה ליצירת חללי עבודה מעוררי השראה, פיתחתי שיטה ייחודית שתהפוך את המשרד שלכם לגרסה הטובה ביותר שלו. בואו נצלול יחד לעולם המופלא הזה ונגלה איך אפשר להפוך את המשרד שלכם למקום שכולם ידברו עליו!
כשמדברים על עיצוב משרדים, הכוונה היא להרבה מעבר לבחירת צבע לקירות, בחירת כריות נוי והוספת של כמה עציצים. הנה מה שאנחנו מציעים:
חלוקה חכמה של המרחב ושילוב כל הפונקציות הנדרשות, המאפשרת זרימה נוחה בין החללים, פונקציונליות ואסתטיקה. יצירת אזוריים ייעודיים לעבודה משותפת, מרחבים אינטימיים, חדרי ישיבות אזורי נוחות לעובדים, תוך הקפדה על ניצול כל פינה במשרד, ביעילות המרבית.
התאמת פלטת צבעים והחומרים לזהות הארגונית ולשפת המותג שלכם. בחירה נכונה התואמת את ערכי הארגון, תיצור את האווירה המדויקת עבורכם, תעורר השראה ותיצור חיבור למותג.
תכנון תאורה העושה שימוש יעיל באור טבעי לצד השלמת תאורה מלאכותית באופן אופטימלי ושילוב בין תאורה פונקציונאלית לתאורת אווירה. תכנון נכון ושימוש בתאורה מדויקת, יביא לחיסכון בחשמל ושיפור בנראות המשרד, אך לא פחות מכך, גם ישפר משמעותית את מצב הרוח, ויתרום לבריאות הפיזית והנפשית של העובדים.
אקוסטיקה היא פרמטר חשוב בעיצוב המשרד והיא חייבת להיות לא פחות ממוצלחת על מנת שהמשרד שלכם יהיה מקום שנעים לעבוד בו. פתרונות אקוסטיים חכמים יבודדו רעשים והסחות דעת ויאפשרו עבודה רציפה וריכוז מקסימלי. האפשרויות האקוסטיות הקיימות כיום הן מתקדמות ומאוד מגוונות. מלבד היותן מספקות מענה אקוסטי, ביכולתן להשתלב עם הקונספט העיצובי של המשרד, להעשיר אותו ולהעניק לו עומק.
הבחירה בריהוט ארגונומי היא ללא ספק הבחירה באיכות עבור העובדים בחברה. ריהוט המשרד יכול להיות יפה ומרשים, אך בראש ובראשונה עליו לתמוך בנוחות העבודה ולתרום לבריאות העובדים. כיסאות המספקים תמיכה נכונה, שולחנות מתכווננים ופתרונות אחסון חכמים – כל אלה ישדרגו את סביבת העבודה ויהפכו אותה לנוחה, נעימה ופרודוקטיבית יותר.
במהלך יום עבודה, מומלץ שהעובד ייקח לעצמו מספר הפוגות למנוחה, להתרעננות ולהטענת מצברים. לאורך יום העבודה, העובד מוצף בענייני עבודה ולא באמת מוצא את הזמן למנוחה. חשוב שחלל המשרד יאפשר לעובדיו אזורי התרעננות וחדרי שקט שיעניקו להם אפשרות להפוגה יזומה והזדמנות להתרענן ולטעון מצברים במהלך יום העבודה. הימצאותם של אזורים אלה הינה חד משמעית בהשפעתה החיובית על תפוקת העובדים ורווחתם.
אז איך הופכים תיאוריה מהלכה למעשה? הנה התהליך, צעד אחר צעד:
נפגש איתכם כדי להבין את החזון, הצרכים והתקציב שלכם. זו ההזדמנות שלכם לממש את כל החלומות והרצונות שלכם!
בחירת חומרים ותכנון ראשוני: יחד נאפיין את החלל הקיים, נגבש את הקונספט העיצובי המדויק עבורכם ונכין סקיצות ראשוניות שיתנו לכם הצצה לחלוקות החלל האופציונאליות ומה אפשר ליצור ממנו.
לאחר שיתקבל האישור שלכם, יוכנו תוכניות מפורטות הכוללות סרטון הדמיה בתלת-ממד שיאפשר לכם הצצה אל התוצאה הסופית. ברוב המקרים, המציאות עולה על כל הדמיה!
ברגע שיש בידינו תוכניות עבודה סופיות, תיערך פגישה של כל בעלי המקצוע והספקים למעבר על הפרויקט והיקפיו. נגבש לו"ז ויעדים לביצוע, כך שיהיה ברור בדיוק מתי כל ספק ובעל מקצוע מתוכנן להתחיל את עבודתו וכיצד הפרויקט צפוי להתקדם.
בכל פרויקט לעיצוב משרדים, קיימות דרישות לפרטי נגרות בהתאמה אישית, תוך התייחסות לטעמים, צרכים וחומרים. המטרה העיקרית של נגרות בהתאמה אישית היא נוחות המשתמש. נגרות בהתאמה אישית מאפשרת יצירת קונספט ייחודי ומקורי והתאמה מדויקת למידותיכם.
לאורך כל התהליך, תקבלו ליווי מלא בבחירת חומרי הגמר, קבלה והשוואה של הצעות המחיר השונות, רכישות ריהוט, גופי תאורה וכלל האבזור הנדרש בפרויקט.
התהליך כולל פיקוח על עבודות השיפוץ והעיצוב והגעה לשטח בשלבים קריטיים בהם מתבצעות עבודות שתוכננו ע"י המעצבת. הכל בכדי לוודא שהדברים מתבצעים בהתאם לתוכניות ובסטנדרטים התואמים את אופי הפרויקט.
התהליך כולל ליווי ביד עד לכניסתכם למשרדים החדשים והמעוצבים, כולל סידור ומיקום הריהוט והאבזור של המשרד עד להנחת העציץ האחרון.
עיצוב משרדים מקצועי הוא הרבה יותר מסתם "פינוק" - זו השקעה חכמה ומשתלמת בעסק שלכם. הנה כמה מהיתרונות המשמעותיים:
מחקרים מראים שסביבת עבודה מעוצבת עשויה להעלות את רמת הפרודוקטיביות ב- 20% ואף יותר!
עובדים שנהנים לבוא למקום העבודה שלהם, הם עובדים מאושרים יותר, יצירתיים יותר ונאמנים יותר.
משרד מעוצב יכול להיות כלי גיוס משמעותי, במיוחד בעידן שבו חווית העובד היא קריטית.
המשרד שלכם הוא הפנים של העסק. עיצוב מרשים משדר מקצועיות, הצלחה וחדשנות, אשר מגדילים את הסיכויים שלכם בגיוס לקוחות חדשים.
תכנון חכם של חלל המשרדים שלכם יכול לחסוך בעלויות חשמל, תחזוקה ואף בניצול שטח השכירות המקסימלי.
משרד המתוכנן נכון ומעוצב בחוכמה, דואג להתאים את עצמו לשינויים עתידיים במטרות ובצרכים של הארגון לאורך הזמן.
יעל יקרה,
נהניתי מאוד לעבוד איתך, ואני שמח שנפגשנו והכרנו. עשית מעל ומעבר, ופעמים רבות מאוד הפתעת אותי וריגשת אותי. את חמה, מתחשבת, רגישה וחכמה, לא פחות מכך שאת מקצועית ועניינית. יודעת לפתור בעיות, ובעלת יכולת יוצאת מן הכלל לדבר עם אנשים, לגעת בהם ולהגיע אליהם. הדבר סייע רבות בהשגת מטרות הפרויקט ובקידומו. אני מלא הערכה ותודה עד בלי די. עשית המון. המשרד הוא ברוחך ובדמותך, מהליגה הראשונה, וכך גם מתייחס אליו כל מי שנכנס. המון תודות. כמובן שאשמח להמליץ בכל פה ובכל הזדמנות. עלי והצליחי!!
יעל מעצבת מדהימה, סופר מקצועית ושחקנית נשמה.
הבחירה הטובה ביותר שיכולנו לעשות לעיצוב המשרד החדש שלנו.
התוצאה מדהימה ומתאימה בדיוק לקונספט שבחרנו.
לתאורה במשרד יש חשיבות רבה. נסו להשתמש במקסימום מכמות האור הטבעי במשרד, ואת התאורה המלאכותית תכננו בחכמה. הגדירו תאורה לפי חללים, הבדילו בין תאורה היקפית, תאורה פונקציונאלית ותאורת אוירה. מעבר לתרומה לנראות המשרד, ולחיסכון בחשמל, תאורה מוצלחת תביא לשיפור משמעותי במצב הרוח ובפרודוקטיביות.
שילוב של חומרים טבעיים וצמחיה בחלל העבודה תורמת לעיצוב ומוסיפה הרבה חן, אך בנוסף, גם מרוממת את הרוח, מטהרת את האוירה, משרה רוגע ומשפרת את תפוקת העבודה.
לצבעים וטקסטורות יש השפעה רבה על חלל העבודה ועל העובדים בו. בחירת הצבעים צריכה להיעשות בחכמה, בהתאם לחלל, לאופי המשרד ולאווירה שתרצו לייצר. אל תשאירו קירות עירומים ומשעממים סביבכם, הוסיפו צבעים וטקסטורות שיוסיפו קצת עניין ויתרמו לאווירה.
אם נתייחס רגע להשפעות הקורונה על עולם התעסוקה, נבין את החשיבות בעיצוב מרחבים שיכולים לשנות את תכליתם באופן קל ומהיר. דבר זה מאפשר גמישות ויעילות בניצול כלל מרחבי המשרד ומייצר התאמה קלה ויעילה של המשרד לשינויים עתידיים.
הסבו חללים לא מנוצלים במשרדכם לחללי צ'ופר. חללים ייעודיים לטובת משחק, חשיבה, רגיעה, והתרעננות. ככל שתדאגו לרווחת העובדים, כך תגדל תחושת השייכות והחיבור שלהם למקום העבודה, מה שיביא לעובד מחויב ופרודוקטיבי יותר.
בידוד אקוסטי מוצלח יכול להפוך יום עבודה מסיוט לחלום. בידוד אקוסטי נועד למזער מעבר של קול בין שני חללים שונים או להקטין את ההד החוזר בתוך חלל אחד. בסביבה בה מצפים מהעובד לרמת ריכוז ולתפוקה גבוהה, חשיבות האקוסטיקה היא קריטית. כיום ישנם חיפוים ואריחים אקוסטיים קלים ליישום והתקנה, באמצעותם תוכלו להפוך את המשרד למקום שקט המעודד יצירתיות ומשפר את איכות העבודה.
משך הזמן משתנה בהתאם לגודל המשרד ולדרישות העבודה, אך בדרך כלל פרויקט מלא נמשך בין חודשיים לחצי שנה. זה מתחיל בשלב התכנון וגיבוש הקונספט העיצובי, ומסתיים בהנחת העציץ האחרון במשרד.
בהחלט! עיצוב מקצועי יכול לתרום משמעותית לעסקים קטנים ודווקא להם. ככל שהמשרד קטן יותר, כך יש משמעות לניצול נכון של כל מטר בחלל. התכנון והביצוע תואם לתקציב ולצרכים הספציפיים של כל עסק, ומתחשב בגודלו.
עיצוב משרדים חכם משפר את הזרימה במרחב, מגדיל את יכולת הריכוז לאורך זמן ומייצר סביבת עבודה נוחה ומעוררת השראה. למשל, תאורה נכונה, אקוסטיקה טובה וריהוט ארגונומי מסייעים בהפחתת העייפות ומגבירים את רמת הריכוז.
כן, מעצבת פנים מקצועית המתמחה בעיצוב משרדים, תדע לתכנן עבורכם משרדים גמישים המתאימים למודל עבודה היברידי. זה כולל יצירת אזורי עבודה רב תכליתיים וחללים שניתנים להתאמה מהירה לצרכים משתנים.
עיצוב פנים הוא הגדרה בסיסית ורחבה למקצוע התכנון והעיצוב של החלל הפנימי של מבנים, בתים, חנויות, משרדים, מפעלים וכדומה. כל מבנה שונה במהותו ובדרישותיו מאחר.
עיצוב משרדים הוא למעשה, תחום התמחות של עיצוב פנים. לתחום עיצוב משרדים דרישות שונות והבנה מעמיקה של הצרכים והדגשים המאפיינים חללי עבודה.
בהכרח! שילוב אלמנטים של מיתוג בעיצוב המשרד מסייעים בחיזוק זהות המותג, משפר את תחושת השייכות של העובדים ויוצר רושם חזק על לקוחות ומבקרים. החכמה היא יצירת שילוב עדין אך אפקטיבי בין המיתוג לעיצוב החלל.
הסטודיו מתאים את עבודתו למגוון תקציבים ומציע פתרונות יצירתיים להשגת מראה מרשים גם בתקציב מוגבל. הרעיון העיצובי יכול להתממש ברוב המקרים תוך שימוש בחומרים חסכוניים יותר, שיפוץ חלקי או חלוקת העבודה לשלבים.
כן, כמה מהטרנדים העכשוויים כוללים משרדים "ביופיליים" עם דגש על קיימות, שילוב אלמנטים של בית במשרד (homey office), מרחבי עבודה גמישים, מודולריים והיברידיים וכניסתם של טכנולוגיות חכמות לעיצוב המשרד. הסטודיו מקפיד להתעדכן בחידושים האחרונים ולשלבם בפרויקטים, בהתאם לצרכים.
תכנון משרדים עם גמישות מובנית. זה יכול להתבטא בשימוש בריהוט מודולרי, תכנון מרחבים רב-תכליתיים, הכנת תשתיות שיאפשרו הרחבה עתידית בקלות. בסטודיו, בשלב תחקיר העומק, עולה מול הלקוחות השאלה באשר לצפי הגידול העתידי בחברה וניתנים לכך פתרונות תכנוניים, בהתאם.
בוודאי שיש בכך יתרונות. מעצבת משרדים מקצועית מביאה איתה ניסיון, ידע מקצועי והרבה ערך. למעצבת יש יכולת ראייה רחבה של הפרויקט וביכולתה לחסוך לכם הרבה זמן ולא מעט כסף. היא יכולה לזהות בעיות פוטנציאליות מראש, להציע פתרונות יצירתיים ולעשות את החיבור הנכון ביותר בין הצרכים והרצונות שלכם לבין תכנון החלל ועיצובו.
עיצוב משרדים הוא הרבה יותר מסתם עניין אסתטי – זו ההשקעה המשתלמת ביותר עבור העסק שלכם. עם הניסיון, היצירתיות והמקצועיות של יעל ברזילי, נהפוך את העסק שלך למוצלח, נוח, חסכוני ומניב יותר.
מוכנים להתחיל? צרו קשר עוד היום לפגישת ייעוץ ללא התחייבות. יחד, נעצב את המשרד שתמיד חלמתם עליו – מקום שמשלב יופי, פונקציונליות והשראה. כי כשהמשרד שלכם מעוצב נכון, ההצלחה היא רק עניין של זמן!