whatsapp-call
contact-us
social-media-links

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

    עיצוב משרד עורכי דין

    עיצוב משרד עורכי דין מתחיל בהבנת החזון וערכי המשרד, אופי הלקוחות המגיעים אליו וההתנהלות היומיומית בו. בנוסף, לכל משרד עורכי דין תחום התמחות ומבנה ארגוני המאפיינים אותו. שאלות אלה ואחרות עולות בשלב הראשון של אפיון הצרכים, על מנת שתכנון ועיצוב המשרד יהיו תואמים למידותיו ולצרכיו המדויקים שלכם כלקוח. 

    כל משרד הוא שונה ועל כן, גם ההתייחסות העיצובית צריכה להיות אחרת.

    פעם משרד עורכי דין שכיבד את עצמו היה מניח שטיח יוקרתי בכניסה, ריהוט כבד וספות עור בעוד בשנים האחרונות, החלה המגמה להשתנות וניתן לראות משרדי עורכי דין שנפרדים מהמסורת ופונים למודרניות, חדשנות, ויצירת חוויה אחרת עבור עובדי המשרד ולקוחותיהם.

     

    עיצוב משרד עורכי דין המשקף את מקצועיותכם ומומחיותכם

    בעת עיצוב משרד עורכי דין, נרצה לתת ביטוי למקצועיות ומומחיות המשרד.

    בנוסף, על המשרד לספק סביבת עבודה יעילה ומותאמת למשרדי עורכי דין, בהם יש צורך, בין היתר, בחללים מגוונים המאפשרים שמירה על פרטיות וקיום שיחות דיסקרטיות לצד דיונים סוערים, גיבוש אסטרטגיות, גישור מחלוקות וניהול משא ומתן. על כן, תכנון ועיצוב משרדי עורכי דין, מחייב התייחסות מיוחדת ומשמש כלי להעברת החזון והערכים, לחיזוק המוניטין וליצירת סביבת עבודה אופטימלית התומכת בהצלחתו.

     

    יתרונות עיצוב משרד עורכי דין

    לעיצוב משרד עורכי דין יתרונות רבים. ראשית, זוהי הזדמנות להותיר רושם ראשוני חזק וברור ולהעניק ללקוח תחושה שהגיע למקום הנכון והמקצועי שיספק לו את הידע, השירות והייצוג המשפטי הטובים ביותר עבורו.

    שנית, באמצעות תכנון נכון של חלוקת החלל, המותאם למשרדי עורכי דין, תתקבל תוצאה מדויקת שתיקח בחשבון את כל הפונקציות ההכרחיות במשרד, תספק  פתרונות אחסון הולמים וסביבת עבודה נוחה ופרודוקטיבית.

    יתרון נוסף בעיצוב משרד עורכי דין, היא היכולת להבליט את תחום ההתמחות ולהביא זאת לידי ביטוי בעיצוב החלל ובכך לייצר חוויה ייחודית ואווירה התואמת לאופי המשרד. 

     

    עקרונות עיצוב משרד עורכי דין

    משרדי עורכי דין אמנם נבדלים זה מזה בתחום העיסוק ובצרכים, אך ישנם עקרונות ודגשים משותפים בתכנון ועיצוב משרדי עורכי דין שחשוב להתייחס אליהם:

    1. קבלת פנים ופינת ההמתנה – זהו החלל הראשון אותו פוגש הלקוח. עוד בשלב התכנון, חשוב להקדיש מחשבה לחוויה הראשונית שנרצה לייצר. ברוב המקרים, קבלת הפנים וההמתנה נעשית עוד לפני שהלקוח פוגש אתכם לראשונה. למעשה, הלקוח מגיע אליכם אחרי חווית "הרושם הראשוני". זוהי נקודה קריטית ויש לה השפעה ישירה על המשך הפגישה ועל סגירת העסקה.
    1. חלוקה לאזורים ציבוריים ופרטיים – משרדי עורכי דין, נבדלים ממשרדים מסחריים אחרים באופי העבודה. במשרדי עורכי דין, יש חשיבות עליונה לחללים פרטיים. מחיצות אטומות ובידוד אקוסטי ייצרו שקט ופרטיות לניהול שיחות דיסקרטיות, ולעבודה בריכוז גבוה. בחללים הציבוריים, חדרי הישיבות ואזורים נוספים במשרד, נדרשת תנועה, פונקציונליות ודינמיות. תכנון תאורה ובחירת מחיצות וריהוט מודולרי, יאפשרו התאמה למגוון תרחישים. 
    1. פתרונות אחסון – במשרדי עורכי דין, בשונה ממשרדים אחרים, יש צורך בתכנון ארכיון ופתרונות אחסון מגוונים. הצורך באיסוף מסמכים ותיקים, תוך הקפדה על שמירה על דיסקרטיות, לצד נוחות השימוש והסדר דורשת התייחסות מיוחדת עוד בשלב התכנון. פתרונות האחסון הם חלק בלתי נפרד מהעבודה היומיומית במשרד עורכי דין. ככל שתושקע מחשבה בתכנון ובייעוד שלהם, כך יהיה קל יותר לשמור על הסדר והארגון והשימוש יהפוך לנוח ויעיל ביומיום.

     

    שלבי עבודה בתהליך עיצוב משרד עורכי דין

    תכנון

    • פגישת הכרות וייעוץ ראשוני: התהליך מתחיל בייעוץ ראשוני בו אני נפגשת אתכם על מנת להבין את הצרכים, ההעדפות ואופי העיסוק המשפטי שלכם.
    • הערכת צרכי המשרד: זה כולל את הערכת מספר העובדים והצרכים להם המשרד אמור לתת מענה, סוג העבודה הנדרשת (החל ממקצה חידודים למשרד קיים ועד עיצוב מאפס) דרישות מיוחדות שעלו בפגישת ההכרות כגון אזורי מפגש עם לקוחות או משרדים פרטיים.

     

    סקיצות ופיתוח קונספט

    • גיבוש קונספט ראשוני: בשלב זה אני יוצרת סקיצות מקדימות כדי לתת לכם כלקוח ייצוג חזותי של העיצוב המוצע.
    • הצגת הקונספט: סקיצות אלו מוצגות לכם לקבלת משוב. הקונספט כולל את הפריסה של חללי העבודה, סגנון העיצוב והרעיונות הראשוניים לריהוט ותאורה שייחדו את המשרד שלכם.

     

    בחירת חומרים

    • בחירת חומרים: על בסיס הקונספט המאושר, נבחר חומרים המתאימים לחזון העיצובי. זה כולל ריצוף, גימורי קירות, תאורה ופריטי ריהוט.

     

    ביצוע

    • עיצוב מפורט: נוצרות תוכניות מפורטות, כולל מדידות, פרטי בנייה ומפרטים עבור קבלני הביצוע.
    • ביצוע: הקסם מתחיל לקרות! מתחיל שלב הבנייה וההתקנה, בניהול צמוד שלי שיבטיח שהתכנון יצא אל הפועל בצורה איכותית וללא פשרות.

     

    פיקוח

    • פיקוח שוטף: לאורך שלב היישום, אפקח על ביצוע העבודה על מנת לוודא שהיא עומדת במפרטי התכנון ובתקני האיכות הקפדניים שלי.
    • בדיקה סופית: לאחר השלמת הפרויקט, נערכת בדיקה סופית כדי לוודא ש"הכל במקום" ועומד בציפיות שלכם כלקוח.

    שאלות ותשובות

    משרדי עורכי דין דורשים לרוב איזון בין אסתטיקה מקצועית לבין פריסה פונקציונלית התומכת בעבודה דיסקרטית מחד ופגישות צוות סוערות מאידך.
    ציר הזמן משתנה בהתאם לגודל המשרד ומורכבות העיצוב, אך בדרך כלל נע בין מספר חודשים בודדים לכחצי שנה.
    הלקוחות מעורבים לאורך כל התהליך, החל מהתייעצות ראשונית ועד לבדיקות סופיות, תוך הבטחת התכנון בהתאמה לחזונם ולאופי המשרד. בנוסף, בהנחה ואתם פחות רוצים להיות מעורבים – זה גם בסדר! אני יכולה להוביל את התהליך עבורכם מקצה לקצה לאחר שלב גיבוש הקונספט.
    אלמנט חשוב בעיצוב משרד עורכי דין הוא סודיות, המובטחת באמצעות תכנון קפדני של אזורים בהם ניתן לקיים שיחות בצורה פרטית, בידוד אקוסטי ופתרונות אחסון מאובטחים.
    עיצוב עתיק וכבד אאוט! עיצוב מינימליסטי ואישי אין! הטרנדים הנוכחיים כוללים עיצובים מינימליסטיים, שימוש באור טבעי, ריהוט ארגונומי ושילוב טכנולוגי.

    תהליך העבודה

    פגישת היכרות

    פגישת היכרות, בניית קונספט עיצובי ותכנון ראשוני

    תוכניות בנייה

    בחירת תכנית בנייה, תכנון מפורט ומכרז קבלנים

    תחילת העבודה

    מבחר חומרי גימור טקסטיל ורהיטים

    פיקוח הפרויקט

    ליווי התהליך, פיקוח ווידוא ביצוע העבודות ע"פ תכניות

    קבלת מפתח

    הלבשה סופית של החלל וקבלת המפתח

    לקוחות ממליצים

    11
    יוליש
    ערן יוליש, מרכז גישור
    עיצוב שהוא אומנות. חלל אפרורי הפך להיות פנינת עיצוב. יעל נפלאה, מקצועית ומדהימה אישית.
    16.30
    ארנון
    ארנון בן יאיר, עו"ד ומגשר
    יעל יקרה, נהניתי מאוד לעבוד איתך, ואני שמח שנפגשנו והכרנו. עשית מעל ומעבר, ופעמים רבות מאוד הפתעת אותי וריגשת אותי. את חמה, מתחשבת, רגישה וחכמה, לא פחות מכך שאת מקצועית ועניינית. יודעת לפתור בעיות, ובעלת יכולת יוצאת מן הכלל לדבר עם אנשים, לגעת בהם ולהגיע אליהם. הדבר סייע רבות בהשגת מטרות הפרויקט ובקידומו. אני מלא הערכה ותודה עד בלי די. עשית המון. המשרד הוא ברוחך ובדמותך, מהליגה הראשונה, וכך גם מתייחס אליו כל מי שנכנס. המון תודות. כמובן שאשמח להמליץ בכל פה ובכל הזדמנות. עלי והצליחי!!
    3
    רועי לגריסי, סייג & לגריסי עו"ד
    העבודה עם יעל הייתה כיפית ונעימה. היא התאימה את עצמה לרצונות שלנו ולשינויים שנעשו תוך כדי תנועה. השקיעה את מיטב זמנה ומרצה בפרויקט ואפילו תחת לוחות זמנים קצרים העמידה אותו בצורה הטובה ביותר ובדרך נעימה וכיפית. עשתה התאמות, עבדה מול הספקים בצורה מסודרת, ניהלה אותם ודאגה לסנכרן בין כל הגורמים בצורה מעולה. אנחנו ממליצים בחום על יעל! מה שהיא עשתה לנו במשרד זה מאסטר פיס! כל לקוח שנכנס למשרד מתפעל ונלהב מהעיצוב, מהוויב של המשרד ומהאווירה הטובה. מי שייבחר ביעל לעצב לו את המשרד יזכה לקבל עבודה מצוינת!

    מאמרים בנושא

    מגמות בעיצוב משרדים לשנת 2024

    כיצד להשוות בין הצעות הקבלנים בעיצוב משרדים?

    איך מעצבים את המשרד ונשארים בחיים?

    4 טיפים לעיצוב משרד נעים ומעורר השראה

    מה הקשר בין עיצוב המשרד להצלחת העסק?

    איך לרענן את חלל העבודה ב- 10 צעדים

    חוזרים לשגרה ומעצבים את המשרד

    דילוג לתוכן