whatsapp-call
contact-us
social-media-links

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

    מעצבת פנים בשרון

    בעולם שבו מודעות אסתטית היא ערך שהופך למשמעותי יותר ויותר, גם במשרדים וחללי עבודה וגם במרחבי מגורים, השירותים של מעצבת פנים בשרון הופכים למבוקשים יותר ויותר. תכנון ועיצוב פנים נדרשים כשרוכשים דירה מקבלן ורוצים לבצע בה שינויים מדויקים ומועילים במיוחד, כשניגשים לשפץ בית ישן, כשמתכננים משרד או חלל עבודה, ושלל מקרים רבים נוספים בהם ללא טביעת עין מקצועית וללא היכולת לייצר תוכניות מתאימות, לא ניתן להגיע לניצול מקסימלי של הנדל"I באופן מיטבי. יעל ברזילי אוהבת מאוד אסתטיקה ואנשים, ולכן, עיצוב פנים הוא העיסוק המושלם עבורה.

    איך לבחור מעצבת פנים בשרון?

    * תיק עבודות – התבוננות בפרויקטים קודמים של מעצבת פנים מאפשר להתרשם באופן המוצלח ביותר מהאיכות ומאופי העבודה שלה. מומלץ להתמקד בפרויקטים בעלי קווים דומה לזה שעבורו נדרש השירות. למשל עיצוב משרדים, עיצוב משרד עורכי דין וכו'.

    * ניסיון – כמו בתחומים רבים אחרים, אין תחליף לניסיון מעשי, נישתי ככל האפשר. מעצבת פנים מנוסה אשר עובדת בתחום עיצוב המשרדים מספר שנים, וצברה ניסיון רב במשרד גדול, נתקלה מן הסתם במגוון סיטואציות, אילוצים ומגבלות, ויודעת למצוא פתרונות פרקטיים כמעט לכל מצב.

    * חיבור – עיצוב פנים הינו בעל השפעה עצומה על תחומים רבים בחיינו, גם כשמדובר בעיצוב משרד או חלל עבודה, ובוודאי כשמדובר בעיצוב פנים למגורים. עיצוב פנים הוא תהליך המחייב חיבור עם אשת המקצוע המלווה אתכם בפרויקט. לכן, כאשר אתם ניגשים לבחור מעצבת פנים, ראשית, מומלץ לערוך שיחה קצרה, להתרשמות ראשונית, ובמידת הצורך, גם לקיים עמה פגישה, שתעזור לכם להבין באופן בלתי אמצעי האם היא האדם שתרצו שיילווה אתכם לאורך התהליך של עיצוב פנים. נסו לבדוק האם האנרגיה שהיא מביאה איתה תורמת לשלכם? האם יש ביניכם חיבור ושפה משותפת? מהי מידת הקשב שלה אליכם? האם היא מסוגלת להבין אתכם ואת רצונותיכם?

    שירות קשוב, זמין ומחויב

    בחירת מעצבת פנים בשרון היא החלטה משמעותית, לכן מומלץ להקדיש לה את מלוא תשומת הלב. יעל ברזילי היא בוגרת שנקר שלאחר לימודיה, עבדה במשרד אדריכלים גדול ומוכר, שם רכשה ניסיון, ידע וכלים. בסטודיו שהקימה היא מספקת שירותי עיצוב פנים מתוך תשוקה אמיתית להפוך את העולם ליפה יותר ונוח יותר. יעל מתמחה בעיצוב חללים המותאמים לאנשים שחיים או עובדים בהם. השירות של יעל מתאפיין בליווי צמוד לאורך הדרך, הקשבה ומחויבות אמיתית ליצירה מרגשת ומדויקת עבורכם.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

      לכתבות נוספות בתחום

      מגמות בעיצוב משרדים לשנת 2024

      עולם העיצוב לא מפסיק להתפתח ולהמציא את עצמו מחדש. גם השנה, כמו בכל שנה, צפויים להגיע חידושים ועדכונים בעיצוב חללי...

      המשך קריאה
      עיצוב חללי עבודה

      עיצוב חללים המיועדים לעבודה הוא פתח לאינספור אפשרויות, תחום המגלם בתוכו מגוון מרתק ורחב של תחומים, סוגים וגדלים. עם זאת,...

      המשך קריאה
      דילוג לתוכן