whatsapp-call
contact-us
social-media-links

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

    עיצוב משרד עורכי דין

    ישראל נחשבת למדינה עם מספר עורכי הדין הגבוה ביותר בעולם (ביחס לגודל האוכלוסייה, כמובן). בהתאם יש גם ביקוש נרחב לשירותי עיצוב משרד עורכי דין – הניסיון והידע קיים אצל מעצבות מובילות דוגמת יעל ברזילי. יעל ברזילי מעצבת משרדי עורכי דין בהתאמה מלאה לאופי המשרד, תחומי העיסוק שלו, גודלו ועוד פרמטרים רלוונטיים, ומתוך חיבור לאנשים העובדים בו.

    על מה חשוב להקפיד במסגרת עיצוב משרד עורכי דין?

    * רצינות, סולידיות ויסודיות – משרד עורכי דין חייב לשדר ללקוחות המגיעים אליו, וגם למי שנחשפים אליו "רק" בתמונות, מספר ערכים בסיסיים. בפרט חשוב שעיצוב המשרד יבהיר לכל המתעניינים שעובדים בו עורכי דין רציניים, יסודיים ומקצוענים. את המטרה הזו ניתן להשיג באמצעות חומרי גלם וגוונים מתאימים, קווים נקיים וסגנון מאופק.

    * פתרונות אחסון פרקטיים ודיסקרטיים – גם בעידן הדיגיטלי, במשרדי עורכי דין עדיין יש ספרים, קלסרים, תיקים וניירת נוספת. במקרים כמו אלה, נגרות בהתאמה אישית ומגוון פתרונות אחסון יעילים, מסייעים בשמירה על הסדר והארגון ומאפשרים שמירה דיסקרטית של כל החומרים הרלוונטיים, ומהווים חלק בלתי נפרד מתכנון משרד עורכי דין.

    * חללים פרטיים – על-מנת שיתאפשר קיומן של פגישות עבודה עם לקוחות בדיסקרטיות מלאה ובפרטיות מוחלטת, יש צורך ליצור חללים מופרדים ומבודדים אקוסטית. במקביל מומלץ לייצר מרחבים ציבוריים לטובת אינטראקציות בין עורכי הדין העובדים במשרד.

    * מסורתי או מודרני – חשוב להדגיש כי משרד עורכי דין חייב להיראות מכובד, אך לאו דווקא "כבד". באמצעות עיצוב חכם ומדויק ניתן להקנות לכל משרד את האופי הייחודי לו, בין אם מסורתי ובין אם עכשווי.

    חלל עבודה שמכבד ואוהב את האנשים שנמצאים בו

    יעל ברזילי מאמינה בעיצוב משרדים וחללי עבודה שנעים לעבוד בהם. חללים המאפשרים מקסימום פרודוקטיביות ובאותה נשימה, ידידותיים למשתמשים בהם. בתכנון ועיצוב משרד עורכי דין, יעל שמה דגש רב על יצירת סביבה מוארת ונעימה שעוזרת לעורכי הדין לשמור על ריכוז גבוה לאורך זמן, כך שגם הם, בדיוק כמוה, יוכלו להעניק את השירות הטוב ביותר עבור לקוחותיהם.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

      לכתבות נוספות בתחום

      מגמות בעיצוב משרדים לשנת 2024

      עולם העיצוב לא מפסיק להתפתח ולהמציא את עצמו מחדש. גם השנה, כמו בכל שנה, צפויים להגיע חידושים ועדכונים בעיצוב חללי...

      המשך קריאה
      מעצבת פנים בשרון

      בעולם שבו מודעות אסתטית היא ערך שהופך למשמעותי יותר ויותר, גם במשרדים וחללי עבודה וגם במרחבי מגורים, השירותים של מעצבת...

      המשך קריאה
      דילוג לתוכן