whatsapp-call
contact-us
social-media-links

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

    עיצוב חללי עבודה

    עיצוב חללים המיועדים לעבודה הוא פתח לאינספור אפשרויות, תחום המגלם בתוכו מגוון מרתק ורחב של תחומים, סוגים וגדלים. עם זאת, עיצוב חללי עבודה עשוי להיות אתגר מורכב ביותר, ולכן חשוב להפקיד את המשימה בידיים מנוסות ומיומנות. יעל ברזילי היא מעצבת פנים בוגרת שנקר המתמחה בתכנון ועיצוב משרדים וחללי עבודה, ועושה זאת תוך הבנה עמוקה של אופי החלל והתאמתו לצרכים של כל לקוחה ולקוח.

    קוים מנחים לעיצוב משרדים וחללי עבודה

    * השראה – חלל עבודה אטרקטיבי הוא חלל בעל אופי ייחודי המחובר לערכי המותג ועיצוב מעורר השראה לעובדים בו ולמתארחים בו כאחד – ולא העתק דהוי של אינספור משרדים אחרים.

    * נוחות – אחת הטעויות הנפוצות בעיצוב חלל עבודה היא להתעלם מהפן הפרקטי. גם אם החלל הוא היפה, המסוגנן והמקורי ביותר, אם הוא לא נוח, הוא לא יחזיק לאורך זמן והשהות בו תהפוך למטרד. חלל עבודה שאינו משרת את העובדים בו, לא יביא לפרודוקטיביות מקסימלית.

    * גמישות – גמישות היא אחת האיכויות המשמעותיות ביותר במאה ה-21, בכל התחומים. בהקשר של עיצוב חללי עבודה, איכות זו באה לידי ביטוי בתכנון ועיצוב חללי עבודה היברידיים המאפשרים לבצע שינויים בקלות ובפשטות יחסית, ובכך לאפשר התאמות בחלל, עם כל צורך חדש שמתעורר.

    * עמידות – חשוב להשתמש בחומרים וריהוט המתאפיינים בעמידות גבוהה, כך שלמרות שהחלל מאופיין ברמת שימוש אינטנסיבית וריבוי משתמשים, הם ימלאו את ייעודם למשך שנים רבות.

    * יעילות – נדל"ן מסחרי הוא נכס יקר. על-מנת שיהיה ניתן להפיק ממנו את המיטב, נדרש תכנון חכם ויעיל המנצל באופן מקסימלי כל מ"ר.

    הקשבה

    עיצוב חללי עבודה מחייב יכולת הקשבה גבוהה מצד מעצבת הפנים שמובילה את הפרויקט. רק הקשבה מלאה לחלל וללקוח שהחלל אמור לשרת אותו, תאפשר תכנון אופטימלי ומוקפד לצד עיצוב שיספק מענה מותאם ומדויק לצרכים. יעל ברזילי מתמחה בעיצוב חללי עבודה, מתכננת במקצועיות ומתוך סקרנות ואהבה לאנשים, ובהקשבה רבה על מנת שתכנון ועיצוב חלל העבודה ישרתו ויתאימו באופן מושלם ללקוח והעדפותיו

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

      לכתבות נוספות בתחום

      מגמות בעיצוב משרדים לשנת 2024

      עולם העיצוב לא מפסיק להתפתח ולהמציא את עצמו מחדש. גם השנה, כמו בכל שנה, צפויים להגיע חידושים ועדכונים בעיצוב חללי...

      המשך קריאה
      מעצבת פנים בשרון

      בעולם שבו מודעות אסתטית היא ערך שהופך למשמעותי יותר ויותר, גם במשרדים וחללי עבודה וגם במרחבי מגורים, השירותים של מעצבת...

      המשך קריאה
      דילוג לתוכן