whatsapp-call
contact-us
social-media-links

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

    עיצוב משרד קטן

    בעידן שבו מחירי הנדל"ן לא מפסיקים לעלות, עסקים רבים נאלצים להסתפק במשרדים קטנים יחסית. גם המעבר של לא מעט עובדים ועובדות לעבודה מהבית מוביל לצמצום שטח המשרדים, וכשיש משרד קטן חשוב כמובן לנצל באופן חכם כל מ"ר בחלל. עיצוב משרד קטן הוא אתגר גדול! לכן, חשוב לדעת לפנות לאשת מקצוע המתאימה לאתגר. מעצבת פנים המתמחה בעיצוב משרד קטן, תהפוך את האתגר להנאה ואת מגבלות החלל לחשיבה יצירתית שתביא לפתרונות חכמים. יעל ברזילי בעלת ניסיון רב בתכנון משרדים קטנים, כולל משרדים ביתיים יעילים ושובי לב.

    הדגשים החשובים במסגרת עיצוב משרד קטן

    * מינימום קירות ומחיצות – כשמתכננים משרד קטן מומלץ לכלול בו כמה שפחות הפרדות. בדרך זו ניתן למקסם את תחושת המרחב במשרד ולאפשר חופש תנועה מירבי.

    * צבעים – גוונים בהירים מסייעים למקסם את תחושת המרחב ומייצרים אשליה של חלל גדול יותר.

    * תאורה – תאורה חכמה מסייעת להדגיש ולטשטש אזורים במשרד ולייצר אשליה של חלל בעל מידות גדולות יותר מהקיימות בפועל. בנוסף, תאורה חכמה תבטיח עבודה נוחה בכל שעות היממה.

    * יצירתיות – מומלץ להעניק למשרד קטן אופי ייחודי. בעל עיצוב פנים יצירתי ומקורי, המשרד בעיצובו המיוחד יגנוב את ההצגה וכך למעשה, חסרון הגודל יהפוך לשולי.

    * עיצוב לגובה – בדרך כלל במשרדים מנוצלת רק המחצית התחתונה של החלל. כשמדובר על משרד קטן, כדאי לחשוב על דרכים המאפשרות ניצול של האזורים העליונים במשרד.

    * פתרונות אחסון – אמנם אנחנו חיים בעידן דיגיטלי, אך עדיין משרדים נוטים להשתמש בציוד וניירת מרובים. לכן, מומלץ וחשוב לכלול בתהליך התכנון ועיצוב המשרד פתרונות אחסון, על-מנת למנוע בלגן שיגרום למשרד להיראות אפילו יותר קטן מכפי שהוא, ובנוסף, להימנע מחוסר ארגון וסדר שמקשים על העבודה השוטפת.

    אסתטיות ייחודית וניצול מקסימלי של השטח

    עיצוב משרד קטן חייב לשים דגש על 3 פרמטרים עיקריים: 1) מיקסום של כל מ"ר 2) שמירה על פרקטיות 3) עיצוב מוקפד ומראה מרשים. יעל ברזילי, מעצבת פנים בוגרת בשנקר, מתמחה בתכנון ועיצוב משרדים וחללי עבודה. הסטודיו שלה מעניק שירותי ייעוץ, תכנון ועיצוב, כולל למשרדים קטנים, ותמיד בחיוך, עם סקרנות רבה להכיר את האנשים העומדים מאחורי הפרויקט, תוך הקשבה ותשומת לב לכל פרט ופרט.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

      לכתבות נוספות בתחום

      מגמות בעיצוב משרדים לשנת 2024

      עולם העיצוב לא מפסיק להתפתח ולהמציא את עצמו מחדש. גם השנה, כמו בכל שנה, צפויים להגיע חידושים ועדכונים בעיצוב חללי...

      המשך קריאה
      מעצבת פנים בשרון

      בעולם שבו מודעות אסתטית היא ערך שהופך למשמעותי יותר ויותר, גם במשרדים וחללי עבודה וגם במרחבי מגורים, השירותים של מעצבת...

      המשך קריאה
      דילוג לתוכן