whatsapp-call
contact-us
social-media-links

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

    עיצוב פנים משרדים

    כל בעל או בעלת עסק מבינים היטב את הצורך במשרדים מעוצבים ומתוכננים היטב. עוד ועוד מחקרים מגלים שסביבת העבודה משפיעה במידה רבה על מיצוי ההון האנושי שמהווה את המשאב יקר הערך ביותר, גם בעידן של טכנולוגיות מתקדמות. למעשה רק בזכות עיצוב פנים משרדים ניתן לספק את מקסימום התועלת לעסק שלך, בכל תחומי הפעילות, ולכן ההשקעה בתהליך עיצוב מקצועי היא השקעה משתלמת במיוחד. עיצוב משרדים וחללי עבודה הוא תחום המומחיות של יעל ברזילי.

    איך בזכות עיצוב פנים משרדים משדרגים את ביצועי החברה?

    * שביעות רצון מקסימלית של העובדים – עיצוב פנים הופך את המשרד למרשים, נעים ומעורר השראה. בהתאם שביעות הרצון של העובדים והעובדות תהיה גבוהה, וכידוע עובדים מרוצים הם עובדים פרודוקטיביים יותר. בנוסף, מידת המחויבות של כל עובד ועובדת לחברה גדלה, ונחסכת ההשקעה הנדרשת לצורך גיוס עובדים חדשים, וכן עבור תהליך המיון וההכשרה שלהם.

    * מיתוג מחמיא במיוחד – משרדים מעוצבים בקפידה הם חלק בלתי נפרד מהמיתוג של החברה, ובפרט אם הלקוחות מגיעים למשרד (אבל לא רק). המיתוג המחמיא מייצר תועלת שיווקית משמעותית, ומסייע למשוך לקוחות חדשים ולשמור על הישנים.

    * ניצול אופטימלי של השטח – עיצוב פנים של משרד בכל גודל שהוא מאפשר תכנון מחדש וניצול מקסימלי של השטח הקיים. בזכות תכנון חכם ומקצועי, ניתן להימנע מהתרחבות ולכן, נחסך התשלום עבור שכירה או רכישה של שטחים נוספים.

    תהליך בהתאמה מלאה לצרכים הייחודיים לכל משרד

    כאמור, רק באמצעות תהליך עיצוב פנים משרדים מספקים תועלת מקסימלית ומאפשרים לעסק להתנהל באופן מיטבי. יעל ברזילי, בוגרת שנקר, משלבת בתהליך העיצוב את הפן הפרקטי עם הפן האנושי. התוצאה: משרד מדויק ומותאם לקוח המבטיח עבודה יעילה במיוחד, ובנוסף, חלל שאוהב אנשים ואנשים אוהבים אותו. שירות עיצוב פנים כולל ליווי צמוד לאורך כל הדרך, הקשבה, מענה והתייחסות והתחייבות לשמירה על מקוריות ויצירתיות בכדי להעניק למשרד את מראה ייחודי המחובר לערכי המותג ומותאם ל-dna של העסק.

    עיצוב פנים למשרדים

    אם במאה הקודמת חלק גדול מהמשרדים זכו לעיצוב סטנדרטי, במאה הנוכחית המציאות היא שונה לגמרי: יותר ויותר בעלי ובעלות עסקים מכל הסוגים מבינים שמשרד מעוצב בקפידה, משפר את הפרודוקטיביות של העובדים בו, מחזק את החיבור שלהם לארגון והופך את החיים של כולם לאיכותיים ונעימים יותר, ככאלה המבלים לא מעט שעות במשרדים. תועלת נוספת של עיצוב פנים למשרדים היא מיתוג החברה באמצעות יצירת חלל מרהיב ובעל אופי ייחודי המחובר עם ערכי המותג. עיצוב משרדים הוא תחום המומחיות של יעל ברזילי, בוגרת שנקר שעיצבה ושדרגה משרדים וחללי עבודה רבים.

    מה כולל עיצוב פנים למשרדים?

    * תוכנית הריסה – במקרים שבהם נדרש שיפוץ כדי להגיע לתוצאה הרצויה.

    * תוכנית בניה – במקרים שבהם נדרש להוסיף קירות ומחיצות להפרדות בחלל.

    * תוכנית חשמל ותאורה – פריסה מדויקת של נקודות חשמל ותאורה בהתאמה מדויקת לצרכים הספציפיים במשרד.

    * תוכנית אינסטלציה – בהתאם לכל התקנות הרלוונטיות והתקנים העדכניים.

    * תוכנית תקרות- כולל הנמכות תקרה נחוצות לאקוסטיקה ולטובת תעלות המיזוג.

    * תוכנית נגרות – בהתאמה אישית ל-dna של החברה, לגודל המשרד ולמטרות הרלוונטיות.

    * פריסת ריצוף – תוכנית עבודה מדויקת עבור הריצופים והחיפויים הנבחרים.

    * בחירת חומרים – בחירת חומרי גמר ובחירת כל הריהוט והאבזור הרלוונטי.

    * פיקוח – על יישום התוכניות השונות כך שהתוצאה תהיה לא פחות ממושלמת.

    דיוק, תשומת לב, אנושיות

    חשוב לציין כי עיצוב פנים למשרדים הוא לא שירות טכני בלבד. אמנם באופן טבעי נדרשת תשומת לב מרבית לכל פרט ופרט ולכל ההיבטים התפעוליים של המרחבים השונים (חלל העבודה, מטבחון, שירותים, פינת המתנה, עמדת קבלה אם ישנה וכו'), אבל במקביל חובה להתייחס גם לפן האנושי – שכן בסופו של דבר משרד הוא מקום חי ונושם שנמצאים בו אנשים עם צרכים והרגלים. כאן בא לידי ביטוי הייחוד של יעל ברזילי, מעצבת פנים בעלת ניסיון המתמקדת בעיצוב משרדים וחללי עבודה. החיבור לאנשים העומדים מאחורי כל פרויקט והבנה מעמיקה של הצרכים שלהם המתורגמים בסופו של דבר לתכנון ועיצוב החלל.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

      לכתבות נוספות בתחום

      מגמות בעיצוב משרדים לשנת 2024

      עולם העיצוב לא מפסיק להתפתח ולהמציא את עצמו מחדש. גם השנה, כמו בכל שנה, צפויים להגיע חידושים ועדכונים בעיצוב חללי...

      המשך קריאה
      מעצבת פנים בשרון

      בעולם שבו מודעות אסתטית היא ערך שהופך למשמעותי יותר ויותר, גם במשרדים וחללי עבודה וגם במרחבי מגורים, השירותים של מעצבת...

      המשך קריאה
      דילוג לתוכן