whatsapp-call
contact-us
social-media-links

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

    עיצוב פנים במרכז

    כולנו רוצים לחיות בבתים מותאמים בדיוק עבורנו, פרקטית ואסתטית, לעבוד בחללים נוחים ונעימים ובאופן כללי לעצב כל חלל וחלל כך שיהיה מושלם. זוהי מהות שירותי עיצוב פנים במרכז: המטרה היא תמיד מקסימום נוחות ותועלת מהחלל, ואילו הדרך משתנה בהתאם לצרכים ולטעמים של כל לקוחה ולקוח. יעל ברזילי, מעצבת פנים מנוסה בוגרת שנקר, מציעה מספר סוגי שירותי עיצוב פנים, והבחירה ביניהם היא באופן טבעי שלכם.

    האפשרויות השונות של שירותי עיצוב פנים במרכז

    * פגישת ייעוץ – מפגש ממוקד של שעתיים-שלוש שבו תקבלו פתרונות מותאמים ספציפית לחלל שאותו אתם רוצים לשנות, רעיונות, כיווני מחשבה ועצות פרקטיות. תוצר נוסף של פגישת הייעוץ הוא סקיצות ראשוניות, דוגמאות לחומרים ומוצרים שכדאי להשתמש בהם, הרכבת פלטת צבעים, ורשימת ספקים ורכישות שתעזור לכם לייצר את השינוי הרצוי.

    * תכנון – הצעת מספר חלופות לתוכנית עבודה, כולל הדמיות ב-3D, שאותן תוכלו לממש לכדי שיפוץ או עיצוב מותאם אישית עבורכם של החלל הנדרש. שירות זה מיועד למי שיודעים מה הם רוצים, וזקוקים לסיוע של מעצבת פנים כדי להפוך כל רצון וחלום לתוכנית עבודה מדויקת ומפורטת שאותה יוכלו לממש אנשי מקצוע מתאימים.

    * עיצוב פנים מלא – ליווי צמוד ומקיף מרגע קבלת ההחלטה שאתם רוצים לעשות שינוי ועד לרגע בו תוכלו להתבונן בתוצאה הסופית ולהתמוגג ממנה. השירות כולל מיפוי מפורט של הצרכים והחלומות, גיבוש קונספט לעיצוב וכנגזרת ממנו עיצוב ספציפי, הפקת כל תוכניות העבודה הדרושות למימוש התוכנית הנבחרת, עזרה ברכישת החומרים והמוצרים לטובת העבודות ופיקוח בשטח.

    אחריות, יצירתיות וזמינות

    המכנה המשותף של כל האופציות של שירותי עיצוב פנים במרכז הוא כאמור התוצאה: משרד או דירה נעימים ונוחים. אופי השירות של יעל ברזילי, ניתן מתוך תחושת אחריות מלאה, בה היא מתייחסת לכל פרויקט כאילו היה שלה, מתחייבת להיות יצירתית ומקורית עבור לקוחותיה ולתת מענה ראוי ולהיות זמינה עבור כל לקוח ולקוחה.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

      לכתבות נוספות בתחום

      מגמות בעיצוב משרדים לשנת 2024

      עולם העיצוב לא מפסיק להתפתח ולהמציא את עצמו מחדש. גם השנה, כמו בכל שנה, צפויים להגיע חידושים ועדכונים בעיצוב חללי...

      המשך קריאה
      מעצבת פנים בשרון

      בעולם שבו מודעות אסתטית היא ערך שהופך למשמעותי יותר ויותר, גם במשרדים וחללי עבודה וגם במרחבי מגורים, השירותים של מעצבת...

      המשך קריאה
      דילוג לתוכן